maanantai 16. helmikuuta 2015

Minun ystäväni on kuin villasukka

Tein ystävälleni ystävänpäiväksi villasukat lahjaksi. Nämä oli jonkin aikaa jo valmiina, mutta en uskaltanut  julkaista blogissani ennen kuin olin antanut lahjaksi. Ettei lahjansaaja vahingossa näe näitä liian aikaisin. Oli mukavaa ilahduttaa ystävää tekemilläni villasukillani.

Pystyraitasukat



Aloitettu: 19.1.2015

Valmiit: 8.2.2015
Lanka: Seitsemän veljestä
Väri: Luonnonvalkoinen ja musta
Puikot; bambut 3
Sukan koko: 38-39
Langan menekki: 178g
Ohje: Novitan sukkalehti
Jyjutyö: 10/20







Olen aiemmin tehnyt samalla ohjeella miesten pystyraitasukat. Edellinen postaus löytyy täältä; Miehen pystyraitasukat . Ystäväni näki nämä sukat ja toivoi itselleen samanlaisia. Laitoin asian korvan taakse muistiin. Sitten, kun hän kutsui ystävänpäiväksi heille niin päätin laittaa sukat puikoille alulle. Olis kyl ihanaa antaa monilla ystäville villasukkia lahjaksi, mutta aika ei oikein riitä kaikkeen. 

Jyju -haasteeni etenee mukavasti, kun nämä olivat kymmenes työ joka valmistui. Eli puolet töistä on jo valmiina. Viimeksi en saanut näin montaa edes valmiiksi, joten olen ylittänyt itseni. :D


3 kommenttia:

  1. Kiitos vielä kerran <3 Aivan mahtava lahja!

    VastaaPoista
  2. Kaunis malli, mutta (mielestäni) yllättävän työläs!! Yhdet tein, ja päätin ettei vähään aikaan MITÄÄN kirjoneuletta. Ehkä olin vaan malttamaton... Sinun sukissasi onnistunut väripari!!

    VastaaPoista

Jätä merkki käynnistäsi, se piristää päivääni <3